|
TECHNIKA |
PODVOZEK
TONY KART RACER EVR
Nové technické detaily:
- Záklon přední nápravy byl mírně pozměněn , což přináší podvozku klidnější chování a přesnější řízení v nájezdu do oblouku.
- Nově modifikované excentry umožňují přesnější nastavení příklonu a odklonu a dávají tím jezdci možnost širšího rozsahu nastavení geometrie přední nápravy.
|
Tony Kart Micro
MICRO je tradičním podvozkem své kategorie.
Rozvor je 800mm. Je dodáváno se zadní osou o průměru 25mm, vybavené mechanickým brzdovým systémem, plasty včetně polepů, chromovaným zadním nárazníkem, aluminiovými AXP-Q disky a komponenty. |
KRYPTON KRX
Nové technické detaily:
- Na podvozku Krypton KRX byly oproti roku 2007 stejně jako na RACERu EVXX učiněny některé změny. Pozměněný záklon přední nápravy spolu s nově představovaným , detailněji propracovaným nastavováním geometrie příklonu a záklonu přináší zdokonalené možnosti volby nastavení.
- Krypton KRV je tvořen Cr-Mo ocelovými trubkami o průměru 32mm.
- Je vybaven odpojitelným bočním stabilizátorem, který zvyšuje tuhost podvozku ve střední a zadní části a vylepšuje stabilitu při brždění a během zatáčení.
- Podlaha má nový protiskluzový design.
|
ROCKY FIK
Nové technické detaily:
- ROCKY FIK je podvozek homologovaný pro třídu MINI dle itaských CSAI národních řádů.
- Trubkový rám vyrobený z Cr-Mo oceli má rozvor 950 mm, je vybaven 30mm zadní osou. Navíc má hydraulický brzdový systém OTK MBS, homologované plasty s polepy, chromovaný zadní bezpečnostní nárazník, aluminiové AXP-Q disky a komponenty.
|
|
 |
MOTORY
RAV
- VRTÁNÍ 54,05 mm
- ZDVIH 54 mm
- OBJEM 124.95 cm3
- PŘEFUKOVÉ KANÁLY 5/3
RAV je nový 125cc jednoválcový 2-taktní motor Vortexu, homologovaný CIK-FIA pro třídy KF1, KF2, KF3 a KF4, vodou chlazený s integrovanou vodní pumpou. Má digitální zapalování a integrovaný startér . Je vybaven vyvažovací hřídelí zmenšující vibrace a přívěrou výfuku. Má odstředivou suchou spojku.
|
 |
RVX
- 125 cc. motor
- vodou chlazený , dvoudobý
- 5 přefukových kanálů
- oválný výfuk
- radiální ložisko C4
- pístní kroužky se speciálním potahem
- PVL analogové
RVX 125 je nejnovějším motorem, vyráběným VORTEXem, který je CIKFIA homologován pro třídy KZ1 a KZ2. Nový motor má se svým předchůdcem, motorem RVS 125, společnou jednoválcovou architekturu s vodním chlazením, externí vodní pumpu a přenos výkonu skrze šestistupňovou převodovku. Projekt RVX nabízí zcela nový, menší a lehčí blok motoru, který umožňuje umístění válce a hlavy v téměř svislé poloze.
|
 |
ROK
- objem : 123.95 cm3
-
- výkon : 22KW v 11500 rpm
-
- max. otáčky 13800 rpm (elektronicky omezeno)
-
- karburátor dell'orto D.30
-
- palivová pumpa dell'orto
-
- výfuk s tlumivkou
-
- suchá odstředivá spojka
ROK je 125cc jednoválcový dvoudobý motor Vortex, je vodou chlazený s integrovanou vodní pumpou. Má elektronické zapalování a integrovaný elektrický startér napojený na baterii. Je vybaven vyvažovací hřídelí potlačující vibrace. Odstředivá spojka umožňuje udržet motor v chodu i ve chvíli , kdy motokára je v klidu.
|
 |
MINI ROK
- objem motoru 60cc
- vzduchem chlazený
- radiální ložisko C4
- analogové zapalování Selettra
- odstředivá suchá spojka
- vestavěný elektrický startér
The Minirok 60cc je motor se kterým Vortex vstoupil do světa mladých pilotů. Byl vytvořen v souladu s CSAI FIK technickými pravidly pro italské MINI 60cc a BABY 60 cc třídy, Minirok je zcela nový motor pro mladé piloty !
|
 |
MĚŘENÍ
Měření P.I.
 |
|
H O N D A 3 9 0 G X pro třídu Honda 390
Je čtyřdobý nízkootáčkový motor pocházející svým původem ze sekaček či elektrocentrál. Mají výkon 13 PS, které se především využívají k tří, šesti a dvanácti hodinovým vytrvalostním závodům
|
|